Fertiliteitscentrum Voorburg

Klacht indienen

Iedereen die bij Reinier de Graaf werkzaam is, doet zijn best u tijdens uw verblijf in het ziekenhuis zo goed mogelijk te behandelen, te verzorgen en te begeleiden. Toch kan het voorkomen dat u hierover niet tevreden bent. In dat geval is er sprake van een klacht.

Klagen heeft een negatieve bijklank, maar niet voor ons ziekenhuis. Wij willen graag op de hoogte zijn van uw ongenoegen. Dat geeft ons de gelegenheid de kwaliteit van onze zorg te verbeteren waardoor in de toekomst soortgelijke klachten voorkomen kunnen worden.

Bespreken met de betrokkene

Het heeft onze voorkeur dat u uw klacht eerst bespreekt en probeert op te lossen met de persoon die het betreft. Dat geeft degene die uw klacht heeft veroorzaakt de mogelijkheid iets te herstellen of te verbeteren. Schakelt u liever een derde in, dan kunt u terecht bij een van onze klachtenfunctionarissen.

De klachtenfunctionaris

De klachtenfunctionaris kan u adviseren en ondersteunen bij het vinden van een bevredigende oplossing voor uw klacht. De klachtenfunctionaris brengt in een gesprek met u uw klacht in kaart, waarna de mogelijkheden voor afhandeling worden besproken en toegelicht. De klachtenfunctionaris stelt zich onpartijdig op, heeft geheimhoudingsplicht en handelt in overleg met u de klacht af.

Via het digitaal formulier kunt u uw klacht indienen bij de klachtenfunctionaris. Ook kunt u telefonisch contact opnemen met de klachtenfunctionaris via onderstaande telefoonnummers.

Lukt het niet om de klacht met behulp van de klachtenfunctionaris op te lossen, dan kunt u uw klacht via de klachtenfunctionaris schriftelijk indienen bij de klachtencommissie van de Reinier Haga Groep. Bent u het niet eens met de afhandeling van uw klacht door het ziekenhuis, dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Ziekenhuizen.

Aansprakelijkstelling

Wanneer u van mening bent dat u door het ziekenhuis schade heeft geleden en u vraagt hiervoor een financiële vergoeding, dan stelt u de directie daarvan schriftelijk op de hoogte. De directie legt uw aansprakelijkstelling voor aan de verzekeraar van het ziekenhuis. De verzekeraar behandelt uw aansprakelijkstelling en bericht u over de uitkomst. Als u het niet eens bent met die uitkomst, dan kunt u uw geschil aan de Geschillencommissie Ziekenhuizen voorleggen.

Klachtenfunctionarissen

Mevrouw G. Kloppers-Hozee, tel. (015) 260 44 41

De heer M.P. Don, tel. (015) 260 44 40

Postadres

Reinier de Graaf

Afdeling Klachtenopvang

t.a.v. klachtenfunctionaris

Antwoordnummer 10263

2600 WB Delft

Voor meer informatie wordt u doorverwezen naar de algemene  website van Reinier de Graaf: https://reinierdegraaf.nl/algemeen/klachten/

Hier kunt u het digitale klachtenformulier vinden, invullen en versturen.

Neem contact met ons op

Benieuwd naar onze kliniek, onze filosofie en behandelingen?


    Bij het versturen van deze e-mail
    stemt u in met onze privacyverklaring.
    Neem contact met ons op
    Hoe kunnen wij u helpen?

    Bekijk alvast hoe u onze kliniek bereikt.

    Er komt bij een vruchtbaarheidstraject al erg veel op u en uw partner af. Het is dan wel zo prettig dat u bij uw bezoek aan onze kliniek weet wat u staat te wachten. Klik in de afbeelding hiernaast om onze videoʼs te bekijken.

    Volg de tour door
    onze kliniek

    Al eens gedacht om zaaddonor te worden?

    Fertiliteitscentrum Voorburg is altijd op zoek naar donoren. Denkt u er aan om zaaddonor te worden? We vertellen u alles over de onderzoeken en procedure rondom het doneren van zaad.

    meer informatie
    Alle behandelingen voorlopig nog mogelijk in Fertiliteitscentrum VoorburgInvloed van toename druk op reguliere zorg

    Omdat de druk op de gezondheidsvoorzieningen ten gevolge van COVID-19 aan blijft houden, staat vooral de reguliere zorg ook weer onder druk. Toch proberen we te voorkomen dat ook wij de zorg voor onze patiënten moeten stoppen zoals afgelopen Maart gebeurde. Dat betekent dat bij het Fertiliteitscentrum Voorburg voorlopig wel alle behandelingen worden gedaan maar dat we niet iedere maand kunnen garanderen dat u kunt starten. Momenteel zijn wij dus heel voorzichtig met het opstarten van ALLE behandelingen en daarom is er dus steeds een rustmaand tussen de behandelmaanden in ! Dus na iedere behandelmaand is er minimaal dan een maand geen behandeling. Zodra het mogelijk is willen wij het liefst terug naar de ‘oude’ situatie, namelijk : voor geen enkele behandeling een start beperking. Helaas is het op dit moment niet mogelijk en hier vragen wij uw begrip voor. 

    Als u een afspraak hebt, wordt u vriendelijk doch dringend verzocht om de huidige hygiëne- en gezondheidsmaatregelen in acht te nemen, tevens dient u een mond-neusmasker te dragen in het ziekenhuis dat u zelf meebrengt. U wordt op dit alles gewezen door medewerkers, posters en informatie borden. Kom liefst alleen (of hooguit met 1 begeleider die in de hal van het ziekenhuis kan wachten) en zorg dat u op tijd bent, blijf zo kort mogelijk in het ziekenhuis, probeer zo veel mogelijk onderzoeken te combineren zodat u in één bezoek zo veel mogelijk regelt (bv echo en bloedonderzoek). Heeft u zelf of een van uw familieleden klachten die mogelijk gerelateerd zijn aan COVID-19, dan mag u niet naar de afspraak op het Fertiliteitscentrum komen, om anderen niet in gevaar te brengen, en worden wij graag hierover door u geïnformeerd.

    Bij dringende vragen hierover kan u tussen 09.00 – 12.00u met ons contact op te nemen via het gebruikelijke email adres.

    Vergeet niet uw patient nummer – geboorte datum en uw 06 nummer in deze mail te zetten !

    Deze website gebruikt functionele en analyse cookies. Meer informatie

    The cookie settings on this website are set to "allow cookies" to give you the best browsing experience possible. If you continue to use this website without changing your cookie settings or you click "Accept" below then you are consenting to this.

    Close